TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Wednesday, March 10, 2010 / -11:00:00 AM
Happy!


بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم
Hello to all of my friends & readers..

Heheeeeee..hepiiii..hari nie,coz terima bungkusan daripada Enchik 'Peace'!



 
Enchik "Peaceeeeee..!"
 


Hari tu dah dapat free movie passes untuk tonton Astro Boy & Wolfman Movie daripada Galaxie Mag..Hari nie dapat T-shirt limited edition pula..Na..ahh..!Bukan saje2 dapat tau,tapi kene join contest yang dorang buat dalam Majalah Galaxie dulu baru boleh menang macam2 hadiah & freebies..Thanks sangat3x to Buena Vista Columbia Tristar Films (M) Sdn Bhd & especially to Galaxie coz selalu bagi saya menang!

Selalu dapat parcels yang kecik2 je dari Galaxie but this time saya dapat parcel yang besar pulak..So agak terkejut skettt..


Hari nie saya rasa 2x happy..1x happy coz dapat T-Shirt tu & 1x happy lagi coz dapat jumpa my bff saya,Shashah..Dah lame sangat tak jumpa,hampir-hampir sebulan juga lah tak jumpa..Rindu sangattt dekat dia!Kitorang pergi makan2 dekat Keys Char Koay Teow Seberang Jaya & sebelum makan kitorang sempat snap pix tapi saya rasa macam nak marah pada diri sendiri sebab waktu nak copy pix from camera to lappy,saya dah terdelete gambar dia yang makin slim & chumel sekarang nie!Dah lah pakat snap pix sorang sekeping je.. :-( ( Marah pada diri sendiri! ) 
Oh!Oh!Sebelum saya jumpa Shashah tu saya ade order Chocolate dari dia..Beli daripada dia saya dapat harga yang agak murah daripada harga Chocolate Vochelle yang selalu dibeli dari Supermarket tu..
Semua chocolate RM60..Aeppp!Bukan saya yang nak makan sume tu tapi Mom dengan Opah yang order sorang RM30..Saya tengah diet,tak boleh makan ini coz ia sangat manis!Lagipun kalau saya makan,bertambah-tambah 'manis' lah saya nanti,ummm..susah pulak nanti kan!Bluweeekkk..manis laaa..sangat..Perasan!

**Mood: Happy
Sekian dulu, untuk hari Rabu yang indah.. ^__^


Labels:


9 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • 'What Style & Color I Am' Contest by Mizz Vee Violet
  • Pink Muslimah Store Giveaway/Freebies!
  • Bisikan Rindu..
  • Junjungan Mulia (Maulidur Rasul 1431H)
  • Xin Nian Kuai Ler!
  • D' Bomb Photo Contest by Mizz Aien
  • Sesi Photoshot & Jadual Lakonan
  • Lucky Draw di Belog Enchik Mietos
  • Dakoo Sedang Memotivasikan Diri
  • My Childhood Photo Contest Result!


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati