TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Monday, March 8, 2010 / -4:47:00 AM
'What Style & Color I Am' Contest by Mizz Vee Violet


بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم
Hello to all of my friends & readers..

'What style & color I am?'..Ape yang ''style & color2" tu??Nak tahu,ape die tu..Mari baca sampai habis..'What style & color I am / Apakah gaya & warna diriku' adalah contest yang dianjurkan oleh Cik Vee..Ini 1st contest organized by Cik Vee..Betul ye,Cik Vee Violet??Kalau macam tu congrats to Cik Vee becoz finally Cik Vee berjaya menjadi organizer contest yang stylo vogue da vass gitu!Wink2x.. ^__*
Cik Vee yang friendly,kind,sweet & sporting..
Actually, contest ini bermula daripada 1st of March lagi tapi saya yang kesuntukan masa nak publish entry tentang contest nie..Kalau ada masa tu blog pulak buat hal,tak pun line internet tak okey.. :-( Nie,mujur Cik Vee kasi chance prolong contest untill April depan..Kalau tidak deadline nya semalam lagi..TERIMA KASIH to Cik Vee kerana amat memahami..

So,kepada kawan2 or sesiapa yang memiliki blog & rasa nak join contest nie boleh semak syarat2 contest di belog Miss Vee..Oleh yang demikian,harus lah saya men'join'kan diri dalam contest ini..Since last week lagi tau saya create pix gaya saya yang tak berapa nak bergaya tu but baru hari nie dapat published..To Cik Vee,SORRY coz I tak pandai bergaya seperti U..Dakoo hanya lah seorang gadis pingitan.. (-.-) Cik Vee,sila reviewww belog I,ye..Thank U!! ( Kepada kawan2 sila visits blog Mizz Vee Violet & harap anda sudi vote untuk saya..TRIMAS! ^__^V

My favorite color is brown,ice blue & pink..But the color I like the most ofcoz lah brown color..Why I like brown,ice blue & pink color?Bila saya tengok building yang bercat coklat,harus mata akan terbuntang & memandang building itu tanpa berkelip2x..
 Brown building..Cantik kan!

Andaikata saya ini Superman,ade laser eye with heat radiant energy tu humm..bayangkan la ape akan jadi dengan bangunan berkenaan..
Superman with laser eyes..
Drp pakaian hingga ke warna langsir rumah pun warna coklat! Kalau tak kaler background baju yang berwarna coklat,corak2 dekat baju pun mesti mau ada warna coklat!Obses ke saya dengan warna coklat??Heee..tak kut sebab masih ada pakaian saya yang berwarna lain selain dari brown color..Tapi kadangkala pemilihan warna juga bergantung pada mood..Ada hari nya saya suka warna coklat,ada hari yang lain pula saya suka warna merah menyala semangat waja!Ikut mood saya pada hari tu lah kut..Hummm..saya pun tak faham kenapa macam gitu..!?
Okay,sekarang saya nak cerita pulak kenapa saya suka ice blue color..Apa sebabnya saya suka ice blue color?Kerana warnanya yang lembut,tenang & teduh gitu..Bila terpandang warna nie,terasa ala2 berada di pantai pula kaedahnya..

The beautiful blue water beach

How about pink color?Warna pink,1 warna yang lembut & feminin yang memang sinonim dengan wanita..Tapi jika ada kaum adam yang obses dengan warna pink macamane??Humm..begini agaknya jadi..Hihiiiiii..
Pix 'Sutun' ihsan gugel.. 
p/s: Sori..taim pakai baju pink tak pulak snap pix..Ganti pix nie,boleh Vee?? :-p

 My fashion style!OMG..malunya nak cakap tentang my fashion style coz fesyen & gaya saya nie tak sechumel & sestylo Cik Vee bergaya bak gaya model tersohor itu..Mungkin gaya saya,biasa2 & kasual muslimah..Walaupun hakikatnya nampak lebih kepada gaya ala2 rojak buah!Humm..hantam saja laaa..Asalkan jangan jadi macam dalam gambar di bawah nie suda..
Apa kaaa..???
 Kikikikiki..

p/s: Pls vote [ PLEASE CLICK HERE TO VOTE ME ] for me,yekk!Thank You so much!Mmwwahh!



Labels:


19 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • Pink Muslimah Store Giveaway/Freebies!
  • Bisikan Rindu..
  • Junjungan Mulia (Maulidur Rasul 1431H)
  • Xin Nian Kuai Ler!
  • D' Bomb Photo Contest by Mizz Aien
  • Sesi Photoshot & Jadual Lakonan
  • Lucky Draw di Belog Enchik Mietos
  • Dakoo Sedang Memotivasikan Diri
  • My Childhood Photo Contest Result!
  • Saya Buntu! ( My Childhood Photo Contest Result )


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati