TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Monday, March 1, 2010 / -11:26:00 PM
Bisikan Rindu..


بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم
Hello to all of my friends & readers..

Hari nie saya ambil cuti half-day..Lemas dengan kerja seharian jadi hari nie baru dapat bernafas dengan lega.. :) My schedule was too hectic..Untuk kemaskini blog pun saya kekurangan masa..Entri saya untuk bulan Februari pun adalah yang paling kurang,5 posting shj..Sedih,sedih..InsyaAllah..lepas nie akan cuba cari ruang & masa untuk kemaskini blog & buat blogwalking..
Selalu juga terbit rasa bersalah bila teringatkan ada blog kawan2 yang saya tak sempat jenguk,invitation contest dari kawan2 yang saya tak sempat ushar lagi..Tolong lah MAAFKAN saya kerana kelemahan2 & ketidakupayaan saya itu..

Jadi hari nie masanya memanfaatkan cuti half-day saya dengan xtvt2 yang tak dapat dilakukan di waktu2 puncak itu..Dan yang paling best hari nie adalah bila saya dapat luangkan masa untuk berjumpa 'seseorang'..Dah 3hari 'tak jumpa',baru hari nie dapat jumpa 'dia' semula..Rinduuu..Ewahh..siapa tu,ya?Nak tahu saya 'bertemujanji' dengan siapa pukul 6:30petang tadi?Ehemmm..Dengan 'Cik Na O Mei' lah..Wink2x!Chumel sangat 'Na O Mei'@Elly Mazlin dalam cerita nie..Suka tengok dia..('Reza'@Adi Putera pun agak kacak juga lah.. :)
'Na O Mei' drama bersiri dalam slot Akasia di TV3 every Monday to Thursday jam 6:30-7:30petang tu..Ade tengok tak?Saya tak pun follow cerita nie dari mula sebenarnye..Baru2 nie sj saya mula follow 'Na O Mei'..Jalan cerita best walaupun kadang2 macam meleret sedikit..Tapi yang paling3x best tu ofcoz lah lagu2 dalam drama nie..Sedap betol lagu dia rasa macam Ais Kerim Paddle Pop..Harus saya download.. :) Kalau ada yang nak dengar & download lagu tu just klik link di bawah,okay.. :)
Enjoice!



p/s: But unfortunately,Lagu 'Bisikan Rindu' tu tak dapat full lah.. :(



Labels:


13 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • Junjungan Mulia (Maulidur Rasul 1431H)
  • Xin Nian Kuai Ler!
  • D' Bomb Photo Contest by Mizz Aien
  • Sesi Photoshot & Jadual Lakonan
  • Lucky Draw di Belog Enchik Mietos
  • Dakoo Sedang Memotivasikan Diri
  • My Childhood Photo Contest Result!
  • Saya Buntu! ( My Childhood Photo Contest Result )
  • Penyertaan 'My Childhood Photo Contest' telah Ditutup
  • Saya Nak Follow tapiiii..


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati