TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Wednesday, January 13, 2010 / -11:59:00 AM
13th of January 2010 (Its My Birthday!)

Bismillahhirrahmanirrahim..
Salam & Hello.. :)

13 Januari 2010 merupakan hari ulangtahun kelahiran saya yg ke-tetttt tahun.. >.< Bersyukur kepada Allah S.W.T kerana masih memberi peluang untuk saya bernafas sehingga ke hari ini,Alhamdulillah!!
Buat rakan2 yang telah mengirimkan do'a & ucapan Slmt Ulangtahun Hari Jadi yang ke tetttt >.<,JUTAAN TERIMA KASIH saya ucapkan..Anda semua memang sangat baik & sangat sweet!!
Okay..kita straight to da' point saja lah ya kerana saya sudah tidak mampu lagi bertahan lebih lama di hadapan lappy ini kerana sedari tadi lagi kerja2 mengedit gambar2 untuk tatapan peminat umum telah saya lakukan dengan penuh tensi & kebengkekan di hati gara2 line streamyx di sini memang betol2 potong semangat saya untuk berblogging..(Apakah itu tandanya ku harus bertukar kepada perkhidmatan potong2 atau broadband atau apa..??)
Sewaktu tengah menikmati makan tengahari bersama

ROJAK &


AIR TEBU 
yang dibeli hubby terchenta tiba2 kedengaran di luar rumah hon dibunyikan dengan nyaringnya..Setelah diperiksa2 & diamat-amati dari sebalik langsir tingkap,terlihat la


ENCHIK POSMEN (Gambar belas ihsan Tuan Gugel) 
sedang menanti di luar pagar dengan keadaan yang penuh macho & teruja..

Tanpa berlengah2 lagi dengan lagak diva saya melangkah lantas menyambut huluran jambangan bunga surat daripada Enchik Posmen yang dikirimkan kepada saya oleh peminat setia entah dari siapa..Setelah dibelek2,dibuka sampulnya maka terkeluar lah isi sampul itu tadi yakni warkah cinta surat bersama2 dengan


TWO COMPLIMENTARY PASSES
daripada United International Pictures Sdn Bhd!Dapat tengok Movie free lagi! ALHAMDULILLAH..sungguh tak di duga,rezeki datang bergolek lagi di hari ulangtahun kelahiran saya yang ke tetttt..Amin..Amin..Thanxx Galaxie Mags & Thanxx to United International Pictures Sdn Bhd atas hadiah harijadi yang tak terduga ini! ^_^ 
Ohh..sangat lah terujanya saya sampai berjalan pun ala2 aksi lompat galah..( Sudah hilang semua langkah diva ku tadi! :p )

Keterujaan berterusan apabila dengan ketidaksengajaan saya memakai tudung kepala berwarna merah (sebelumnya memang nyaris2 memakai tudung kepala berwarna hitam) apabila keluar berdating bersama hubby di Sunway Carnival Mall telah berjaya memukau pandangan pelayan2 di Restoran Kenny Rogers Roasters untuk mempersilakan kami untuk makan free!(Bayar untuk 1 Quarter Meal & Free 1..Kire free la jugak tu,kan..hihi..)Actually,saya dengan hubby nak makan2 di Noodle Station di groundfloor tapi dek kerana car park basement di tingkat atas kami terpaksa lah turun dari eskelator melalui tingkat atas tu dulu sebelum dapat sampai ke Noodle Stationd di tingkat bawah..(Saya ada baca N3 di belog Vee tentang Kenny Rogers Roasters nie tapi sungguh2 terlupa,sumpah lupa tapi bila masuk Kenny Rogers baru teringat tentang N3 Vee tu + lagi tengok ramai sungguh yang pakai red so memang betol lah 13 Januari-Roasters Healthy Eating Day di Kenny..Yahoooo!)








Malamnya kami buat makan2 siket tapi tak lah besar sangat majlis hari jadi nya sebab Daddy saya outstation, my adik yang kecik tu masih di UM tak balek & adik lelaki tu pulak sibuk dengan kerja di site sampai pukul 11 malam tak balik2 lagi..Hubby saya pun da letih itu pun dapat pelepasan balik keje awal,masih sanggup temankan isteri tercayang die nie pergi makan2..Jadi yang ada just hubby saya,mommy dengan opah saja..Happy sangat walaupun hanya celebrate berempat.. :) Tapi agak sedey sikit la sebab dadi & adik tak dapat same..


Taraaaaa!Original Alain Delon Handbag dari Enchik Hubby..
Mekacey Enchik Hubby!! :-*

Terima Kasih Ibu untuk Swarovski Bracelet & Brooch & Mekasih Opah untuk hadiah kain ela yang bewarna cokelat & merah tu! :-* (sudah hantar tailor terlupa mau snap gambar) 

p/s: N3 ini di tulis pada 14 Jan tapi mana boleh skip 13 Jan maaa..Jadi saya letak post date on 13 Jan 2010,jugak..Semalam mau update belog tapi kepala sudah pening2 pas abis makan2 tu terus bum2..




Labels: ,


30 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • Update My Childhood Photo Contest I
  • F.T (Faizal Tahir) Superhebat!
  • Siapa Bakal Juara AJL24? (10 Januari 2010)
  • Banner XChange!
  • Makan Malam di Puncak Mutiara Cafe..
  • Quick Note: Regarding the Contest!(Segala Kesulita...
  • My Childhood Photo Contest by Pu3 Pelangi!
  • Urgent!!Tolong Beri Pendapat atau Cadangan!A.S.A.P
  • Mana Suami Saya Mak!!
  • Macam kena Pukau..


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati