TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Monday, January 4, 2010 / -11:30:00 PM
Macam kena Pukau..

Assalamu'alaikum..
Kesahnya petang tadi saya pegi Audit Firm dekat Seberang Jaya,
settle kan payment & ambil reports.. Elok2 tengah drive kereta lepas keluar daripada pejabat Audit tu tiba2 saya nampak ada yang asik melambai2 dari jauh..Ishhh..saya tengah fikir nie sambil drive, nak pegi ke tak nak,nak pegi ke tak nak..Dia tu asyik melambai2 je dekat saya, dek kerana desakan hati nie saya pergi lah jugak..Lagi pun memang saya tak menahan dah lihat lambaian dia yang mengasyikkan sampai buat air liur nie hampir2 jatuh meleleh lah!Tiba2 rasa macam kena pukau pulak..

 So,bila dah jumpa dia tu terus saya bawa balik ke rumah..
Bila dah bawa balik ke rumah,apa lagi saya pun...Ngappppppp lah dia..Nak tau ke siapa yang saya jumpa & apa yang saya ngap tu!?
Sebenarnya yang melambai2 saya tu adalah Enchik McD..Dan bende yang saya ngap tu adalah Prosperity Burger..Haha..Ape la yang anda fikir tadi ekk??Tengok nie..sape buleh tahan,sedap tu..dah lame saya tak makan nie..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


I'm Lovin It..Lalala..

   U want a beef or Chicken??
Chickennnn!!


Labels: ,


22 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • Contest Baru Pulak! ( Contest De Lour Mr Kamera X ...
  • Kerana 10 Sen..
  • 010110 My Lucky ( binary ) Number!Hihi..
  • **STICKY MODE**Top Commenter Contest
  • Memories of 2009 ( Welcome 2010! )
  • Al-Fatihah di atas Pemergian Bonda kepada Syahadah...
  • Happy Birthday to Nana..
  • Cabaran Level Master (TYVM 4 Ur Votes & Comments!)...
  • The Storm Warriors & Key's Char Koay Teow
  • Bercita2 Mahu Menjadi Jutawan Internet?Baca Ini!


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati