TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Saturday, December 26, 2009 / -8:19:00 PM
Cabaran Level Master (TYVM 4 Ur Votes & Comments!)

Assalamu'alaikum..
Cabaran Level Master (Level 1-4) dah pun berakhir..(Sorry ye coz agak terlewat publish n3 nie..Bayangkan nak publish n3 nie pun amek masa 3jam..Lappy hang,tenet lembab..redha & sabar je laaaa..)Result pun dah keluar lame dah,5 hari lepas kut,ye..Walaupun sangat sibuk dengan kerja di pejabat,(end of the year memang camnie..)kerja di rumah lagi tapi saya curi-curi juga masa yang ada untuk join contest yang betol2 la mencabar mental & fizikal saya nie..Sudah lah task nye memang buat saya perah otak..(Rasa2nya perah santan lagi senang kut..)Siapa2 yang participate dalam contest nie & rakan2 blogger yang mengikuti 'perjalanan' kami dalam cabaran nie mesti dah tau kan ape resultnye..Cuma yang mendatangkan hairan & musyhkil pada saya..Awat banyak sangat NOMBOR 9 yang nak melekat dengan saya nie haa??ID saya 899,nick saya untuk contest nie LUVIEDA09,markah saya dapat 309 MARKAH,dapat pulak duduk tangga ke-9 carta tu..
Haissshhh!Apa pasat?Ala ong ka talak ong..Tak percaya,meh kite tengok result & senarai pemenang tu kat bawah nie:
Haaa..tu dia lah result nye.. 
Hairan..hairan..dengan nombor sembilan..
Mujur saya nie tak duduk Negeri 9..
 Kalau tidak memang lagi hairan & ajaib lah di buatnya..

My lucky number kaa?Hahaha..


Melalui contest nie lah jalinan ukhuwwah antara saya & sahabat2 blogger dapat dirapatkan,dapat menambah ilmu & memantapkan kemahiran saya dalam berblogging..JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA RAKAN2 BLOGGER TERSAYANG yang terlibat secara langsung atau pun tidak langsung dalam memberi komen,idea,pendapat & sokongan tak berbelah bahagi kepada saya selama menyertai Cabaran Level Master!
A Million Thanks to:

Labels: ,


15 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • The Storm Warriors & Key's Char Koay Teow
  • Bercita2 Mahu Menjadi Jutawan Internet?Baca Ini!
  • Salam Ma'al Hijrah 1431H
  • Million Thanks!
  • Princess Kebaya Contest
  • Bantu Saya Ubah Blog Saya
  • Teknik Trafik Level Master KamiBlogger ( Task ke-2 )
  • Cabaran Level Master 2009 (FCU Community)
  • Penang, PISA Pikom PC Fair 2009
  • Top Commenter Contest Blog Ekspresi Dot Com!


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati