TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Saturday, November 14, 2009 / -9:55:00 PM
November Rain


Salam..
Bila hujan turun, rasa malas mau jalan mana-mana..Lagi serunuk rasanya duduk bermalas-malasan di rumah..Kalau outing, jejak saja tanah kaki kena air hujan,habis basah maa..
Melihat hujan yang turun dari jendela rumah sangat mendamaikan & entah mengapa tiba-tiba rasa mau berjiwang-jiwang pula..erkkk..?!













'Car Wash'free..
 Hujan turun menyejukkan tapi akan jadi takut pula bila hujan turun jadi macam 
situasi di bawah nie..

Banjir di Perlis..Kesian dekat tuan punya Motor tu..
(Credit to Kosmo! online)

Banjir dari Semenanjung sampai la ke Vietnam pun banjir..
(Credit to Kosmo! online) 

Ada tak siapa-siapa yang pernah melalui pengalaman rumah/kawasan tempat tinggal yang dilanda banjir?Kawasan rumah saya so far,Alhamdulillah tak pernah lagi kena banjir teruk,mungkin sebab rumah saya & keluarga terletak di kawasan atas bukit sikit jadi susah nak kena banjir..Tapi main road 100meter dari rumah saya memang akan kena banjir tiap kali hujan lebat..Bila baca akhbar & tengok berita TV kan,sangat kesian lah kepada mereka yang terpaksa meninggalkan rumah & bertumpang teduh di Masjid,Sekolah & Balairaya tu..Lagi kasihan kepada para Petani yang mengusahakan tanaman Padi..habis rosak Padi berekar2..

Hermmm..walaupun hujan banjir menakutkan tapi hujan juga adalah salah satu lambang keagungan Tuhan..Kan orang selalu cakap yang hujan tu adalah rahmat tapi kalau banjir tu mungkin lah satu dugaan pula kan..?

 


Labels: ,


19 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • Wanita yang Insaf
  • Hobi atau Obsesi??
  • Kisah & Iktibar..
  • Saya tak kan lupa pada senyuman Mak Teh..
  • I apologize for the Inconvenience!
  • Dahsyat Si Kecik Nie..
  • Gabra habis gara-gara...
  • Something New the Red one that really 'Caught My E...
  • Papadom & Suara Kekasih Memanggil2ku
  • Boleh Ajar Saya Makan Sushi????


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati