TINTABICARAHATI
Disclaimer

Hi.
IF YOU HAVE ABSOLUTELY NO IDEA WHERE THIS IS, fyi,THIS IS
Tinta Bicara Hati
My Blog,my opinion. If U dun like it though.. Pls leave then. To stalkers..I mean 'she & her frens'.. (You know who you are), you are UNINVITED here.. So,go away!!!!Get your life!!

Profile

Lady E, January 1984,
Small Town, Malaysia.

Obsessed with TV Shows,
Supernatural, Big Apple Donuts,Secret Recipe,Books, Mags.


I hope We will be friends
as long as stars twinkle in the sky..
'till the oceans run dry
& 'til the day I die..InsyaAllah.."

XOXO
Lady E
.


My Shining Stars




Tagbox




BlogEntries
» Thursday, October 8, 2009 / -3:30:00 PM
Durian Kura2!?


 Assalamu'alaikum..
Ramai orang suka makan Durian tapiii..ada jugak yang tak boleh makan Durian sebabnya tak tahan dengan bau Cik Durian yang mengancam..bau yang boleh buat sesetengah orang dapat Migrain secara tiba2..!Bila tiba musim 'Durian runtuh' sampai di tepi2 jalan pun boleh dapat Lulien mulah,mulahh..(Durian murah)Ada Durian Siam,Durian Kawen & macam2 jenis Durian lagi..Macam dekat depan rumah saya ada 2batang Pokok Durian Kawen arwah Atuk tanam,yang mana isinya sangat lah mabeless..!& kalau dah nama pun Pokok Durian tentu2 lah berbuah nya diatas pokok/dahan nye,kan..!Tapi..b4 dat saya nak tanya,anda penah dengar tak Pokok Durian Kura2?Haihhh..saya tak pernah dengar pun nama Durian Kura2,nie lah nye baru 1st time dengar ada Durian yang dipanggil 'Durian Kura2'.. Pokok Durian nie memang pelik siket pesen berbuah nya..!Buahnya keluar dari die punye root/batang Pokok Durian Kura2 nie tadi..Kalau tak percaya,jum tengok gambar2 di bawah!


 



 











Pelik..Tapi semuanya kuasa Allah,kan.. :) Jadi,tak mustahil Pokok Durian nie berbuahnya di batang!Humm..kan senang kalau semua Pokok Durian berbuah macam nie.. :)


Labels:


12 comments
▲ Back to top


MusicBox





Nuffnang



Recents

  • I Havent Seen Biscuits Like This..Do U Like It Too...
  • Tag Tanpa Rasa Menyesal..Hehe..
  • Pemergian Yang Ditangisi
  • Potret Aidilfitri (2009)
  • Detik Terakhir Ramadhan..
  • Keje Ohhh Keje..
  • Dariku Untukmu..
  • Saya dapat Kad Raya.. :)
  • Sangat Cantik Masjid Nie!
  • Amalan Pada Malam Lailatul Qadar


  • Flashbacks

    August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010


    Loves

    ♥Adol ♥Adjla ♥Alynn ♥Anis ♥Areman ♥Asada ♥Ateh ♥Auna ♥Ayu ♥Baiti ♥Bie Azreena ♥Bulan ♥Cik Dara ♥Dhada ♥Eryatie ♥Hada ♥Hanie ♥Hans ♥Iffa ♥Javabis ♥Ken Wooi ♥Lisa ♥Maisarah ♥Mat Ju ♥Mbak Nura ♥Mr Suhaimi ♥Morika ♥Nana ?Naz ♥Notes from the Clinic ♥No Warez ♥Pangkin 4 Rest ♥Rampage ♥Sis Nza ♥Sis Syuhada ♥Sizuka ♥Surie ♥Wawa Syaida ♥Yana
    Tinta Bicara Hati